وبلاگ

معرفی فیدیبوک (اولین کتاب‌خوان ایرانی)

آشنایی من (محمد‌مهدی زندوکیلی) با این دستگاه دوست‌داشتنی برمیگرده به نمایشگاه کتاب امسال (1397) که می‌توانید داستان آشنایی و معرفی متفاوت از این دستگاه را در فیلم زیر ببنید.

 

 

دانلود با کیفیت‌های مختلف در آپارات

دانلود صوت کلیپ بالا

به این مطلب رای دهید
قبل از نوشتن نظر خود لطفا قوانین دیدگاه‌گذاری در مجموعه روش مطالعه را در این صفحه مطالعه کنید.

4 نظر

× شما برای نظر دهی باید وارد شوید
  • سلام بنده قبل از اینکه این فیلم رو ببینم چند روز پیش تهیه کردم این محصول رو واقعا عالی و چشم رو هم اذیت نمیکنه و برای کتاب خوانی و فتوریدینگ هم فکر میکنم باید خیلی مناسب باشه
  • عرض سلام خدمت اعضای محترم مجموعه روش مطالعه و استاد محترم بنده به توصیه استاد این کتابخوان فوق العاده رو تهیه کردم؛ قبل از این کلا کتاب خوان دیگری رو ندیده بودم که بخواهم مقایسه کنم، اما حقیقا خیلی عالی است و ارزشمند. پیشنهاد میکنم اگر کسی شک و تردیدی در این باره دارد، نظرات همین محصول در دیجی کالا را بخواند، کاملا متوجه اقبال و رضایت بسیار زیاد مخاطبین خواهد شد. به امید موفقیت های بیشتر محصولات داخلی یاعلی
  • سلام. میخواستم بدونم که به نظرتون صفحه این کتابخوان که 6 اینچ هست، کوچک نیست؟ اگه بتونم مدل 9.7 اینچی کتابخوان رو تهیه کنم، کدوم بهتر خواهد بود بنظرتون؟ کدوم با سیستم عکس خوانی بیشتر همخوانی داره؟ ممنون.
    • با سلام خدمت شما بزرگوار ماهیت کتاب‌های الکترونیکی در این کتابخوان‌ها به صورتی است که مثل pdf نیست و شما می‌توانید فونت و اندازه‌های متن را کاملا تغییر دهید تا مناسب خواندن باشد. فیدیبوک فقط همین سایز را دارد و کتاب‌خوان‌های دیگر اصلا فارسی نیستند و متصل به بازار خرید کتاب‌های فارسی هم نیستند لذا فعلا بهترین گزینه همین نسخه است و بنده در استفاده از آن برای عکس‌خوانی هیچ مشکلی ندیدم. موفق باشید.

در حال پردازش

از ۵ فرودین ۱۴۰۳ تمام دوره‌ها با قیمت جدید ارائه می‌شوند. (افزایش حدود ۴۰ درصدی)
مشاهده محصولات