سبد خرید 0

وبلاگ

فرمول تشخیص سایت‌های تقلبی در صنعت آموزش

از وقتی دیدم برخی از سایت‌هایی که دارای اینماد هستند و ظاهر مذهبی و موجهی هم دارند ولی متقلبان ماهری هستند، تصمیم گرفتم فرمولی برای تشخیص این‌ها از سایت‌های آموزشی معتبر پیدا کنم.

سایت‌های متقلب به راحتی می‌توانند اینماد بگیرند و برای محصولات‌شان، نتایج تقلبی از شرکت کنندگان درست می‌کنند.

اگر اهل خرید محصولات آموزشی هستید، دیدن این کلیپ آموزشی را از دست ندهید

👆 این پلیر آنلاین قابلیت افزایش سرعت دارد که می‌توانید سرعت مورد نظر را انتخاب کنید.

👆 این پلیر آنلاین قابلیت افزایش سرعت دارد که می‌توانید سرعت مورد نظر را انتخاب کنید.

متن پیاده شده کلیپ:

فرمول تشخیص سایت‌های تقلبی از سایت‌های اصلی در صنعت آموزش به چه صورتیه؟

اگر دوست دارید شما هم به‌صورت یک شخص حرفه‌ای سایت‌های تقلبی رو از سایت‌ها اصلی در صنعت آموزش تشخیص بدین، این توضیحات رو تا انتها با من همراه باشید.

 

شاید فکر کنید یکی از ملاک‌ها، داشتن یک دفتر حضوریه. من می‌خوام بگم اینطور نیست.

جاهایی هستن که دفتر حضوری هم داخل سایتشون زدن و شما خرید می‌کنید و خیلی وقت‌ها سر شما رو کلاه می‌ذارن. پس یک سری از عواملی که شاید پیش‌فرض ذهنی شما هست که همه باید رعایت بکنن و اگر این نباشه پس حتماً متقلبه، من اینجا می‌خوام توضیح بدهم که نه، واقعاً‌ یک سری راه‌هایی وجود داره که هیچکسی حتی دفتر حضوری هم داشته باشه، حتی خیلی از چیزهای دیگه رو هم داشته باشه نمی‌تونه توی این زمینه تقلب بکنه و شما با این فرمول می‌تونید تشخیص بدین که به چه صورتیه.

 

چرا مجموعه روش مطالعه آدرس حضوری ندارد؟

اول از همه من دو تا سؤال رو جواب بدهم. همیشه از مجموعۀ ما می‌پرسن که چرا شما مراجعۀ حضوری نداری؟

چرا آدرس حضوری نمی‌زنی که ما بیایم به‌صورت حضوری از شما خریداری بکنیم؟

داستان اینه که ما تیممون به‌صورت دورکاری کار می‌کنن. یعنی ما یک دفتر حضوری داریم که تقریباً اکثر اوقات خودم میام. یک اتاقش ضبط هست، همین چیزی که شما مشاهده می‌کنید، یک اتاق هم محل کارمه که کارهای غیر از ضبط رو دارم. یک بخش هم داریم اگر مراجعه خیلی خاص باشه، خیلی ضروری باشه از جاهای خاص، در اونجا می‌تونیم ازشون پذیرایی بکنیم؛ اما به‌صورت کلی ما نمی‌تونیم عمومی مراجعۀ حضوری داشته باشیم و دقت کنید، چون تیم ما حتی بخش پاسخگویی ما به‌صورت دورکاری کار می‌کنن، خیلی وقت‌ها من خودم تنها داخل مجموعه هستم، پس نمی‌تونم کسی رو قبول بکنم.

علت اینکه ما آدرس حضوری نذاشتیم اینه. کل تیم به‌صورت دورکاری کار می‌کنن و اکثراً خود من تنها هستم در مجموعه، اون هم برای ضبطه. یعنی اگر واقعاً لازم نباشه ضبط کنیم، من خودم هم لازم نیست که بیام. تمام کارها رو می‌تونیم به‌صورت اینترنتی انجام بدیم. این داستان دفتر ما بود.

 

چرا مجموعه روش مطالعه اینماد ندارد؟

مورد دوم اینکه چرا شما نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) رو ندارید؟

من داستانش رو بگم. ما ای‌نماد داشتیم تا زمانی که یک قانون جدید تصویب شد. قانون اینطوری بود که شما اگر می‌خواستید سایتتون نماد داشته باشه یا نمادی رو که قبلاً گرفته بودید تمدید بکنید برای سال‌های جدید، باید یک نماد اضافه‌تر هم داشته باشید و اون هم نماد رسانه‌های دیجیتاله. نماد رسانه‌های دیجیتال رو اگر می‌خواستی دریافت بکنی، باید خودت می‌رفتی ناشر می‌شدی و برای اینکه ناشر بشی، همۀ شرایطش رو من داشتم جز یک شرط و اون هم داشتن کارت پایان‌خدمت بود که من اون رو نداشتم.

برای همین نمی‌تونستم برم ثبت‌نام بکنم که ناشر بشم و بعد بیام محصولات خودمون رو حالا در اون پنل ناشر ثبت بکنم و بعد بریم نماد رسانه رو بگیریم. نماد رسانه رو که بگیریم، ای‌‌نمادی که قبلاً داشتیم، به ما تمدید می‌داد. ای‌نماد می‌گفت شما هیچ مشکلی ندارید، فقط نماد رسانه رو بگیرید، ما تمدید می‌کنیم. پس تنها گیر قانونی‌ای که ما داشتیم این بود که من کارت پایان‌خدمت نداشتم.

از یک طریق دیگه اقدام کردیم که یکی از اعضای مجموعه بره این رو تهیه بکنه و اون مشکل کارت پایان‌خدمت نداشت؛ اما بعد از یک مدتی وقتی که این هم دریافت شد، متوجه شدیم که اگر بخواد نماد بگیره توسط این شخصی که عضو مجموعۀ ما هست، باید آدرس سایت، مالکیت سایت و مالکیت تمام محصولات به نام ایشون بشه و بعد بتونه اون نماد رو بگیره. همین چندوقت پیش باز هم مجدداً اقدام کردیم برای یک شخصی که از نزدیکان خودم هم هست، اونقدر اعتماد داشتم، هیچ مشکلی نداشتم. فقط تنها مشکلی که توی ذهنم بود این بود که اگر خدایی‌ناکرده احیاناً مشکلاتی پیش بیاید برای سایت یا لازم باشه شخصی که صاحب سایته به اونجا مراجعه بکنه، این شخص باید بروه، دیگه کسی من رو نمی‌شناسه. می‌گن اصلاً تو صاحب سایت نیستی و اون شخص مجبور می‌شد به زحمت بیفته که حالا کارهای خاصی رو انجام بده. بنابراین فعلاً متوقف کردیم تا زمانی که یا این برداشته بشه یا من بتونم کارت پایان‌خدمت بگیرم و این ای‌نماد رو داشته باشیم. پس دلیل نداشتن ای‌نماد هم به این صورته.

 

چطور به سایت شما که اینماد ندارد اعتماد کنیم؟

حالا با این وضع ما چطور به سایتی مثل شما که این‌ها رو نداره اعتماد کنیم؟

یا به‌صورت کلی حتی سایتی هم که این‌ها‌ رو داره، ما چه‌جوری می‌تونیم اعتماد کنیم؟

دقت کنید ای‌نماد اصلاً به این معنی نیست که اگر این سایت تخلف بکنه، میاد از طریق راه‌های قانونی پیگیر حق‌و‌حقوق شما می‌شه. نه، به هیچ عنوان اینطور نیست. ای‌نماد صرفاً یک مرجعیه که می‌تونه وساطت بکنه. اونجا هم خودش نوشته که کار قانونی اگر بخواید بکنید یا شکایت قانونی از کسی بکنید که حالا یا پولتون رو گرفته و چیزی به شما نداده یا به‌قولی کلاهبرداری کرده، شما خودتون باید برید در دادگاه حضور پیدا بکنید، شکایت بکنید. ای‌نماد هیچ‌کاری نمی‌کنه. نهایت کاری که بتونه انجام بدهد اینه که بعد از چندین‌بار شکایت از افراد مختلف و اون شخص صاحب سایت پیگیری نکند، یا ای‌نمادش رو تعلیق بکنه یا یک سری کارهای دیگه. این نهایت کاره که اون هم یک سری روند طولانی داره که خیلی‌ها نمی‌رن این رو اقدام بکنن که اون سایت ای‌نمادش هم گرفته بشه. پس به این صورته. یعنی فکر نکنید سایتی که ای‌نماد داشت یعنی همه‌کارش درسته یا اینکه ای‌نماد یا سایت رسانه نمیاد محصولات رو چک بکنه. نمیاد کیفیت محصولات رو بررسی بکنه. به هیچ عنوان اینطوری نیست که فکر کنید این‌ها وقتی ای‌نماد گرفتن یا نماد رسانه دارن یعنی مراجع ذی‌صلاح خاصی اومدن اونجا بررسی کردن و دیدن کیفیتشون خوبه، ضمانتشن رو عمل می‌کنن و همه‌چیز اوکیه. نه، اصلاً اینطوری نیست.

 

گزینه‌هایی که ابتدا فکر می‌کردیم معیار اعتماد هستند

 شاید اولین جواب‌هایی که به ذهن برسه این موارد باشه: نتایج شرکت‌کنندگان رو طبیعتاً ببینیم. این رو من قبلاً هم می‌گفتم ولی از یک جایی به بعد نظرم عوض شد که حالا بهتون می‌گم. بالاخره ببینیم در سایتش نتیجه گذاشته؟ می‌بینیم که بله، نتیجه گذاشتن. شخصی اومده جلوی دوربین داره صحبت می‌کنه که خیلی خوب بود، استفاده کردم، فوق‌العاده بود. یا اینکه دستاوردهای اون سایت رو ببینیم که چه دستاوردهایی داشته، چه محصولاتی داده، چه خدماتی داده، چه افتخاراتی داشته؟

 

یا اینکه میزان فعالیتش رو ببینیم. هر چه میزان فعالیتش بیشتر، یعنی پس خیلی مجموعۀ خوبی هست. یا اینکه ظاهر و اعتقادات. ببینیم که ظاهرش خوبه؟ مثلاً ظاهر موجهی داره؟ اعتقادات داره؟ می‌گه من به خدا و پیغمبر اعتقاد دارم، به همه‌چیز اعتقاد دارم، به‌خدا باور کنید من راست می‌گم. به این‌هایش نگاه کنیم، شاید یکی از جواب‌ها این باشه که به ذهن همه برسه. این رو هم چک بکنیم دیگه. یعنی کسی اینجوری باشه، نمی‌تونه مشکل‌دار باشه. یا اینکه نمادهای اعتماد که توضیحش رو خدمت شما دادم. یا مثلاً‌ تحقیقات به‌ظاهر علمی. در سایتشون در یک سری صفحاتشون گفتن تحقیقات رو نگاه کنید، فلان‌جا اومده فلان‌چیز رو رد کرده، نگاه کن. یعنی حالا داره دشمنش یا مخالفش رو می‌گه و از اینجور تحقیقاتی که می‌گه فلان‌جا این تحقیق رو کرده، بدون اینکه سند و مدرکی ارائه بده یا حتی سند و مدرکی ارائه می‌ده که عوام متوجه نمی‌شن که این غلطه، این داره چرت‌وپرت می‌گه.

 

پس اینجور موارد شاید به ذهن برسه؛ اما می‌خوام بگم که هیچکدوم از این‌ها واقعاً نمی‌تونه جواب اصلی باشه و می‌شه گفت همه‌ش رو می‌شه جعل کرد. باور کنید کسی که خودش شاید یک سری از همین عوامل، یک سری از همین دلیل‌ها باعث جلب اعتماد شده باشه یعنی همین عوامل، مواردی باشن که دیگران از ما می‌بینن و به ما اعتماد می‌کنن، من می‌خوام بگم نه، خیلی وقت‌ها همین‌ها رو هم می‌شه جعل کرد، مثلاً نتایج شرکت‌کنندگان رو هم. من چون همۀ این‌ها رو دیده‌م که افرادی که جعل کردن، دیگر می‌گم پس وقتی جعل کرده، نمی‌تونی این رو به‌عنوان معیار در نظر بگیری. از آشنایانش، دوستانش، کسانی که می‌دونی که اگر از نزدیکانش باشی یا یک مدتی باهاش مراوده داشته باشی این‌ها رو می‌دانی… که برای من پیش اومده.

افرادی بودن که یک موقعی با ما کار می‌کردن یا ما می‌شناختیمشون، از یک جایی به بعد با ما به مشکل خوردن، دشمن شدن و حالا رفتن سایت‌هایی رو زدن و می‌خوان این موارد رو بیان اونجا به‌عنوان توجیه و موجه‌بودن خودشون نشون بدن. می‌دونی که این فلانی مثلاً‌ دوستشه، این فلانی مثلاً همسرشه، این فلانی کیه؛ ولی مخاطب عام که نمی‌دونه. می‌گه این اومده جلوی دوربین و دیگر حتماً داره راست می‌گه. پس این رو می‌شه جعل کرد.

 

دستاوردها رو می‌شه جعل کرد. واقعاً یک مرجع خاصی نیست که بگه من فلان‌چیز رو اختراع کردم، من فلان‌چیز رو در این سبک ارائه کردم. می‌تونه بگه و کسی هم نمی‌تونه خیلی بررسی بکنه یا اینکه میزان فعالیتش رو، یعنی اینکه تو می‌دونی تازه یک ساله سایت بالا اومده، می‌گه از پنج-شش سال قبل بوده. اگر شخص واقعاً‌ حرفه‌ای باشه، می‌تونه برود سایتش رو ببینه که این کِی ثبت‌نام شده؛ ولی خیلی از عموم و افرادی که در این حوزه نیستن می‌گن حتماً راست می‌گه.

 

ظاهر و اعتقادات. ظاهرش موجهِ موجه می‌تونه باشه ولی عین آب‌خوردن دروغ بگه. بگه من به همه چیز اعتقاد دارم ولی واقعاً اعتقاد نداره و فقط تنها چیزی که اعتقاد داره اینه که به هر قیمتی پول دریافت بکنه. نمادهای اعتماد هم که خیلی راحته یعنی صرفاً یک نفر فقط کارت پایان‌خدمت داشته باشه یک سایت رو بالا بیاره و مواردی خلاف قوانین جمهوری اسلامی نباشه یا مثلاً موارد خاصی که خیلی خاصه، مثلاً فروش اسلحه و از اینجور موارد نداشته باشه، می‌تونه نمادش رو بگیره، بعد هم رسانه رو بگیره. دقت کنید اینجاها همه به این صورت کار می‌کنن که می‌گن ما از شخص موردنظر یک سری بررسی‌ها می‌کنیم و بعد اعتماد می‌کنیم، اگر مشکل داشته باشه بقیه باید گزارش بدن؛ ولی خیلی وقت‌ها همه فکر می‌کنن این‌ها همه‌شون میان این رو بررسی می‌کنن. خیلی وقت‌ها اینطوری نیست. یک بررسی ظاهریه. پس این‌ها رو هم می‌تونه بگیره.

 

تحقیقات به‌ظاهر علمی هم خیلی راحت هر کسی با تحقیق و بحث علمی آشنا نباشه… اینکه اصلاً به چی می‌گن تحقیق؟

آیا به‌صرف اینکه چهار تا فایل پی‌دی‌اف انگلیس نوشته شده که حالا یک نفری یک جایی توی یک سازمانی انجام داده، این می‌شه تحقیق؟

این‌ها رو اگر کسی ندونه، میان به‌عنوان حرف‌های خرافه به بقیه و به عموم ارائه می‌کنن. پس همۀ این‌ها می‌شه جعل بشه.

 

فرمول نهایی تشخیص سایت‌های آموزشی مطمئن

خلاصۀ چیزی که من بهش رسیدم که نمی‌شه جعل بشه اینه که آموزش‌های رایگان اون شخص و اون سایت رو ببینید، به حس درونی‌تون هم گوش بدید. یعنی واقعاً من بالا و پایین کردم چه‌جوری بتونیم به یک فرمول برسیم که اعتماد کنیم، به این رسیدم. شما فقط برید آموزش‌های رایگانش رو ببینید. ببینید توی سایتش چقدر آموزش رایگان داره. ببینید مطالب رایگان از مقاله گرفته تا محصولات رایگان تا فایل‌هایی که در شبکه‌های اجتماعیش ارائه می‌کنه، مطالبی که در شبکه‌های اجتماعیش ارائه می‌کنه، همه رو ببینید. اگر محصول رایگانی نداره، اگر توی سایتش مطالب رایگان مفیدی نداره، خیلی وقت‌ها باید بهش شک کرد و این‌ها رو که دیدین، یعنی مطالبش رو می‌بینید که واقعاً چقد کیفیت داره؟

واسه‌ي‌ همون مطلب رایگانش چقدر زحمت کشیده؟

چقدر واقعاً دلسوزه که می‌خواد ارائۀ اطلاعات بکنه؟

بگه اطلاعات من خیلی خوبه، این رایگانش رو ببینید، حالا پول که بدید، من خیلی بیشترش رو می‌تونم به شما هم اطلاعات و هم نتیجه بدم. این‌ها رو ببینید و به حس درونی‌تون هم گوش بدید. ببینید واقعاً حس درونی‌تون می‌گه این فرد درسته یا نه؟ اگر حستون می‌گه آره، پس اعتماد کنید. آموزش‌های رایگانش هم خوبه، حالا شروع کنید. آموزش‌ها رو می‌تونید کم‌کم از قیمت‌های کم شروع کنید اگر خیلی براتون ریسک داره یا هنوز مطمئن نیستید. اگر هم مطمئنید، برید ببینید و حتماً چک کنید ضمانت بازگشت وجه داره و باقی موارد رو چک کنید. یعنی شما این رو که داشت، حالا هر چقدر بیشتر رو داشت، بهتر؛ ولی اگر این رو نداشت، همۀ اون مواردی که قبلاً گفتیم هم داشت، بهش اعتماد نکنید.

 

راه‌های افزایش تیزحسی

دقت کنید این حس درونی‌تون رو باید کمی این تیزحسی رو داشته باشه یعنی این تیزحسی رو افزایش بدید. چند تا راه بهتون بگم که می‌تونید در سایت‌ها چک بکنید. ببینید اگر اون فرد فقط دنبال فروشه، ازش خریداری نکنید. فقط می‌خواد بفروشه هر جوری که شده. فروش اصلاً بد نیست؛ ولی باید به افراد کمک بکنه. باید این نیت رو داشته باشه که من محصولاتم خیلی خوبه، کمک می‌کنه. در کنارش رایگان‌هایی دارم که کمک می‌کنه، حالا می‌خوام فروش هم داشته باشم؛ ولی اگر یک نفر فقط دنبال فروش باشه، این موارد رو دقت بکنید که ممکنه مشکل داشته باشه. مثلاً ‌چی؟ مثلاً یک موردی که می‌تونید بفهمید که این فقط دنبال فروشه اینه که یک محصولاتی رو می‌فروشه که خودش قبول نداره.

باور کنید سایت‌هایی هستن و می‌تونید ببینید. خنده‌داره. مثلاً میان سیستم عکس‌خوانی ذهنی رو توی یک سری از صفحاتشون تخریب می‌کنن، بعد میاد توی محصولاتش می‌خواهد فتوریدینگ رو بفروشه. می‌گه من اون رو تخریب کردم، حالا تو نرو به بقیه پول بده، نرو به فلانی (که منظورش ماییم) اینقدر پول بده، بیا به ما پول بده مثلاً 20 هزار تومان، 100 هزار تومان، اصلاً هزار تومان، من همون‌ها رو بهت می‌گم، ببین که اصلاً‌ چیزی نیست. یعنی پول می‌گیره که به شما بگه اون‌ها چیزی نیست. اینجا دو تا فرض می‌شه. اگر تو این سیستم رو قبول نداری، پس تو خیلی بی‌جا می‌کنی برای آموزشش پول می‌گیری. یعنی تو یک کلاهبرداری، فقط دنبال پولی. اگر هم قبولش داری، باز هم بی‌جا می‌کنی توی سایت از اون حرف‌ها می‌زنی. پس این مشخصه که داره دروغ می‌گویه. مشخصه که اصلاً مدرس درستی نیست. این‌شکلی می‌تونید بررسی بکنید. یا محصولات خیلی زیادی گذاشته اما کم‌کیفیت با موضوعات مشابه، یعنی می‌بینی همه رو می‌تونست جمع کنه و یک محصول باشه؛ ولی از اینجور کارها خیلی وقت‌ها می‌کنن.

 

یک مورد دیگه اینکه علناً دیگران رو تخریب می‌کنه یعنی رقیب‌هاش رو علناً به‌نوعی نشونه میاره و فقط اسم نمیاره. می‌گه فلان‌جایی که اینقدر قیمت گذاشته و تنها جایی که اون قیمت رو گذاشته مثلاً‌ ماییم، اینجوری و اینجوری هستن. فقط اسم نمیاره. تو اگر واقعاً‌ می‌خوای به مخاطب‌هات کمک بکنی، به‌جای اینکه این کارها رو بکنی، کمکشون کن، اطلاع بده بهشون، رایگان آموزش‌های زیادی بهشون بده. ما مخالف تندخوانی هستیم؛ ولی هیچ‌وقت هیچ شخصی رو تخریب نکردیم. یعنی نگفتیم فلان‌جا اینجوریه، حتی نشونه هم ندادیم. گفتیم کلاً این سیتسم تندخوانی رو ما قبول نداریم. یا اینکه تمسخر و توهین می‌کنن به‌جای اینکه نقد علمی بکنن.

مثلاً صفحۀ تندخوانی ما رو که ما می‌گیم چند موردی هست که قبول نداریم، به‌جای اینکه بیان دلیل علمی بیارن که چرا حرف ما اشتباهه، میان تمسخر و توهین می‌کنن. این دیگه مشخصه به چه صورتیه. یا تعاملشون رو در شبکه‌های اجتماعی با کاربرانشون یا تعامل کاربرانشون با اون‌ها رو ببینیم که چه‌جوریه. توی شبکه‌های اجتماعی خیلی وقت‌ها نمی‌شه جلوش رو گرفت. باید کلاً کامنت‌ها رو ببندن، کلاً همه‌چیز رو بلاک بکنن که کسی نیاد بذاره. چون توی سایت می‌تونن یکجوری باشه که کامنت گذاشت، هر کامنتی که خودشون دوست داشتن تأیید بکنن. سایت اینجوری می‌شه؛ ولی شبکه‌های اجتماعی نمی‌شه، مگر اینکه کلاً ببندن یا افرادی که هستن رو بلاک بکنن. بریم ببینیم به چه صورتیه. این‌ها کمک می‌کنه افزایش تیزحسی داشته باشیم.

 

یا اینکه متن‌هاشون رو ببینید. خیلی وقت‌ها می‌بینید متن‌هاشون… مثلاً افرادی که دارن در حوزۀ آموزش کار می‌کنن، باید کتاب زیاد بخونن. وقتی که کتاب کم می‌خونه، باعث می‌شه غلط‌های املایی زیادی داشته باشه. نوعی بنویسه در سایت که انگار توی شبکۀ اجتماعی داره می‌نویسه و واسۀ دوستش پیام می‌ذاره. متوجه می‌شید که این خیلی نمی‌خونه. کسانی که زیاد بخونن، املای کلمات رو متوجه می‌شن؛ ولی کسانی که زیاد بشون یا دیده باشن مثلاً‌ تلویزیون یا کلیپ، خیلی املاشون قوی نمی‌شه. این‌ها رو هم می‌تونید چک بکنید که متن‌ها رو کمی ببینید به چه صورتیه و همۀ این‌ها باز هم برمی‌گرده به همون چیزی که گفتیم. آموزش‌های رایگان به‌علاوۀ حس درونی‌تون رو با هم ببینید و در آخر نتیجه بگیرید که آیا این مجموعه، این سایت خوبه که من ازش خرید بکنم یا خیر.

 

امیدوارم که این کلیپ برای شما مفید بوده باشه. اگر مفید بود، برای دوستانتون بفرستید. لطفاً کامنت، به‌اشتراک‌گذاری و هر جور تعاملی رو که حس می‌کنید خوبه با ما داشته باشید و ان‌شاء‌الله که بتونیم آموزش‌های بیشتری رو برای شما ارئه کنیم. ممنون که با ما همراه بودید. تا کلیپ‌های بعدی فعلاً خدانگهدار.

Subscribe YouTube
قبل از نوشتن نظر خود لطفا قوانین دیدگاه‌گذاری در مجموعه روش مطالعه را در این صفحه مطالعه کنید.

هیچ نظری وجود ندارد

× شما برای نظر دهی باید وارد شوید

    در حال پردازش

    اعطای دسترسی

    ورود

    تعداد دستگاه های مجاز پیشفرض: 1 دستگاه

    آی پی ورودپلتفورممرورگرعملیات
    عیدی ما به تمام کاربران به مناسبت عید غدیر تا پایان ۲۰ مرداد ۹۹
    روز
    ساعت
    دقیقه
    ثانیه
    مشاهده عیدی
    • آیا کتاب‌های انگلیسی را با این سیستم می‌توان مطالعه کرد؟
    • این سیستم برای تست یا کنکور مناسب است؟
    • یادگیری این سیستم نیاز به چه مقدار تمرین روزانه دارد؟
    • مطالعه چند صفحه در یک لحظه با این سیستم امکان پذیر است؟
    • و.....

    دریافت رایگان فیلم لایو پرسش و پاسخ با محمدمهدی زندوکیلی

    • چطور می‌توان در خواب مطلبی را یاد گرفت؟ آیا مطالب جدید بدون مطالعه قبلی می‌شود؟
    • آیا با کنترل رویا می‌توان در زندگی کسی جاسوسی کرد؟
    • آیا می‌توان وارد خواب یک نفر دیگر شد و باهم به کنترل رسید؟
    • آیا می‌توان آینده را پیش بینی کرد؟
    • آیا باعث اختلال در استراحت ما نمی‌شود؟
    • و....

    دریافت رایگان فیلم لایو پرسش و پاسخ کنترل رؤیا در خواب