چرا ما بهترین انتخاب شما هستیم؟

در ادامه برخی از ویژگی‌های مجموعه روش مطالعه را خدمت شما ذکر کردیم تا بتوانید با خیالی آسوده، محصولات و خدمات ما را انتخاب کنید.

 

 

بنیان‌گذار سیستم عکس‌خوانی ذهنی در ایران هستیم

 

قبل از ارائه رسمی عکس خوانی ذهنی (فتوریدینگ) توسط مجموعه روش مطالعه در سال 1395 هیچ محصول آموزشی در ضمینه فتوریدینگ در ایران وجود نداشت و اولین مجموعه‌ای که فتوریدینگ را بومی‌سازی کرده و متناسب با زبان فارسی طراحی کرده است مجموعه روش مطالعه است.

بنیان‌گذار و اولین مدرس این سیستم در ایران آقای محمدمهدی زندوکیلی است و متأسفانه اکثر محصولاتی که در ایران با نام فتوریدینگ یا عکس خوانی ذهنی از طریق سایت‌ها و نفرات دیگر به فروش می‌رسد کپی ضعیف و بی‌کیفیتی از محصولات مجموعه روش مطالعه می‌باشد.

 

 

سایت به‌روز و قدرتمند با سرعت بالا

 

سایت مجموعه روش مطالعه یکی از پرقدرت‌ترین و حرفه‌ای‌ترین و پرسرعت‌ترین سایت‌های آموزشی ایران است و این مهم به لطف تلاش شبانه‌روزی وب‌مستر مجموعه روش مطالعه به‌دست‌آمده است.

 

 

روابط عمومی حرفه‌ای و حل مشکلات احتمالی در سریع‌ترین زمان ممکن

 

گروه روابط عمومی مجموعه روش مطالعه مفتخر است که پاسخگویی به تماس‌ها از طریق تمام راه‌های ارتباطی را در کمترین زمان ممکن و به‌صورت کامل انجام می‌دهد.

 

 

متعهد به انجام وظایف در قبال مشتری

 

مجموعه روش مطالعه متعهد است که تمامی موارد گفته‌شده از طریق راه‌های ارتباطی خود را به‌طور کامل انجام دهد و به‌تمامی قول‌های خود پایبند می‌ماند.

 

 

دارای مجوز کتبی از انجمن صنفی فروشگاه‌های اینترنتی

 

مجموعه روش مطالعه دارای مجوز از انجمن صنفی فروشگاه‌های اینترنتی است که لوگو و عکس مجوز در پایین سایت قرار دارد.

 

 

درگاه پرداخت اینترنتی امن و مطمئن

 

تمامی پرداخت‌های اینترنتی از طرف مخاطبین مجموعه بدون هیچ‌گونه واسطه‌ای و به‌صورت مستقیم از درگاه پرداخت بانک سامان صورت می‌پذیرد که امکان بروز مشکل و ناامنی در خرید را به صفر می‌رساند.

 

 

تضمین حفاظت و نگهداری از اطلاعات مخاطبین

 

به لطف سایت ایمن و حرفه‌ای، مجموعه روش مطالعه تضمین می‌کند اطلاعات شما همیشه به‌طور محرمانه نزد مجموعه حفظ گردد و به‌جز مواردی که درخواست قانونی از طریق مراجع قضایی داده نشده است اطلاعات شما در اختیار هیچ شخص حقیقی و حقوقی قرار نگیرد.

 

 

پشتیبانی و پاسخگویی

 

محصولات مجموعه روش مطالعه داری پشتیبانی و پاسخگویی تا زمان نتیجه‌گیری کامل از محصول است.

 

 

قیمت مناسب در قبال کیفیت بالا

 

قیمت سرمایه‌گذاری برای تهیه محصولات مجموعه روش مطالعه به نسبت کیفیت، بار علمی و نتایج بلند مدتی که در اختیار خریدار آن قرار می‌دهد، کاملا مناسب است.

 

 

گارانتی

 

گارانتی عودت وجه 100% برای تمامی محصولات آموزشی مجموعه روش مطالعه وجود دارد.

 

 

ارائه‌کننده محصولات نوین و دست‌اول

 

مجموعه روش مطالعه همیشه درصدد است که محصولاتی نوین و دست‌اول و متناسب باکیفیت جهانی در اختیار مخاطبین خود قرار دهد و تضمین می‌کند تمامی محصولات این مجموعه به‌هیچ‌عنوان کپی‌برداری از محصولات داخلی نیست و تماماً توسط مجموعه تهیه‌شده است.

 

 

سابقه فعالیت طولانی و نتیجه‌های عالی

 

مجموعه روش مطالعه به‌صورت عملی از سال 1395 در اختیار مخاطبین عزیز قرار دارد که در این مدت مفتخر بوده است دانش‌آموختگان موفق زیادی را آموزش دهد.

 

 

به‌روزرسانی محصولات

 

محصولات مجموعه روش مطالعه دائما و بنا به نیاز به‌روزرسانی می‌شوند و نسخه به‌روزرسانی شده به رایگان در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

 

 

اولین سایت ایرانی با قابلیت تدریس آنلاین هوشمند

 

مجموعه روش مطالعه بنیان‌گذار انقلابی جدید در صنعت دوره‌های غیرحضوری تصویری است که از بهمن سال 1397 این ویژگی منحصر به فرد که شما بتوانید در هنگام مشاهده یک فیلم ضبط شده در تعامل باشید موردی که شرکت بزرگ نت فلیکس بخش کوچکی از آن را در چند فیلم خود اعمال کرد که هر فیلم نسبت به انتخاب‌های شما پایان‌های متفاوتی خواهد داشت اما دوره‌های جدید مجموعه روش مطالعه تنها امکان انتخاب یا پاسخ سؤال هنگام مشاهده دوره را به شما نمی‌دهد بلکه حالت‌های تعاملی بسیار زیادی را برای مخاطب دارد که شاید باور کردنی نباشد اما با این تکنولوژی که برای اولین بار در ایران و جهان توسط مجموعه روش مطالعه در حال اجرا شدن است یک یادگیری حرفه‌ای و لذت بخش از دوره‌های غیرحضوری را برای مخاطبان خود ایجاد می‌کند.

5/5 - (16 امتیاز)
قبل از نوشتن نظر خود لطفا قوانین دیدگاه‌گذاری در مجموعه روش مطالعه را در این صفحه مطالعه کنید.

هیچ نظری وجود ندارد

× شما برای نظر دهی باید وارد شوید

در حال پردازش

از ۵ فرودین ۱۴۰۳ تمام دوره‌ها با قیمت جدید ارائه می‌شوند. (افزایش حدود ۴۰ درصدی)
مشاهده محصولات