خطرهای کنترل رویا در خواب

👆 در این کلیپ هم با خطرهای واقعی و هم خطرهای غیرواقعی این مهارت آشنا می‌شوید که راهکارهای پیشگیری از آن‌ها را هم ارائه کردم.

💪 با کمک‌های کوچک و بزرگ تک تک شما می‌توانیم این فرهنگ‌سازی جدید را در صنعت آموزش ایجاد کنیم.

متن پیاده شده کلیپ:

به زودی قرار داده می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)
قبل از نوشتن نظر خود لطفا قوانین دیدگاه‌گذاری در مجموعه روش مطالعه را در این صفحه مطالعه کنید.

4 نظر

× شما برای نظر دهی باید وارد شوید
  • عرض سلام و ادب خدمت مسئولین محترم مجموعه روش مطالعه بخصوص جناب آقای زندوکیلی.در ابتدا ممنونم بابت راهنمایی شما، می خواستم بدونم با وجود این دیگر هرکسی که ما در خواب می بینیم می تواند جن باشد. آیا ما قادر نیستیم در کنترل رویا در خواب کسی را خودمان در خواب خلق کنیم یا به ذهن ناخودآگاه مان ظاهر دیگری ببخشیم ؟ چون با توضیح هاتی که شما در رابطه با این موضوع در بخش های مختلف داده اید هرکسی که جنس مخالف ما باشد در خواب جن است. میدونم این بخش پشتیبانی و پاسخ به سوالات ندارم اما چون من در این مورد کمی شک داشتم و از طرفی نمی خواستم از خط قرمز های کنترل رویا عبور کنم گفتم از شما این مسئله را بپرسم. ممنون می شوم پاسخ دهید 🌺
    • نویسنده
      با سلام و احترام شما فقط این مورد را در ذهن داشته باشید که در فضای کنترل رؤیا به سمت موارد خلاف شرع نروید، انشاءالله مشکلی نمی‌خورید. به این معنی نیست که هر جنس مخالفی که در فضای خواب ببینیم یعنی جن است ولی اینکه در فضای خواب وارد چنین مسائلی بشوید مخصوصا با اراده، این جدای از بحث جن بودن یا نبودن، ضررهای بسیار زیاد فیزیکی و روحی به شما وارد می‌کند که شاید این ضررها الآن مشخص نشود ولی بعدا قطعا ضربه خواهد زد. موفق باشید.

در حال پردازش