کتاب 22 قانون ابدی بازاریابی
این کتاب در “عضویت الماسی” توسط یکی از عکسخوانها مطالعه شده است.
در این پست میتوانید مشخصات این کتاب به همراه یک جمله طلایی و معرفی مختصر کتاب که توسط عکسخوان ارائه شده است را مشاهده کنید.
نام کتاب: 22 قانون ابدی بازاریابی
نویسنده: آل ریس-جک تروت
مترجم:محمود حمیدخانی
تعداد صفحات: 120
معرفی مختصر کتاب:در این کتاب ال ریس و جک تروت دو تن از موفق ترین استراتژیستهای بازاریابی با مطرح کردن تجربیات 40 ساله خود ،قوانینی قطعی که در دنیای بازاریابی حکمفرمایی می کنند ،ارائه می کنند.
یک جمله طلایی از کتاب: قانون رک گویی : با طرف مقابل روراست باشید،نقاط ضعف خود را بگویید و اعتبار خود را افزایش دهید.
عضویت الماسی چیست؟
دانشآموختگان سیستم عکسخوانی ذهنی با شرکت در این عضویت موظفاند یک روز در میان ۱ کتاب را عکسخوانی کنند (هر هفته ۳ کتاب) و نقشه ذهنی کتاب را به همراه یک فایل صوتی که خودشان از توضیح مطالب عکسخوانی شده کتاب ضبط کردهاند برای مجموعه ارسال کنند تا در آخر هر هفته تمامی فایلهای صوتی به همراه نقشه ذهنی برای تمام شرکت کنندگان در عضویت الماسی ارسال شود تا بتوانند علاوه بر مطالعه خودشان، از مطالعه دیگر شرکت کنندگان هم استفاده کنند.
شرکت در عضویت الماسیکی میخواهید به جمع عکسخوانها بپیوندید؟
شما هم میتوانید به راحتی در کمتر از 12 روز این سیستم قدرتمند مطالعه و یادگیری را فرابگیرید و حداقل روزی یک کتاب مورد علاقه خودتان را عکسخوانی کنید و لذت ببرید.
اگر دوست دارید با این سیستم و نحوه دریافت آموزش و کلی مطلب دیگر درباره عکسخوانی ذهنی آشنا شوید کافیست به صفحه “عکسخوانی از 0 تا 100” مراجعه کنید تا هرآنچه که درباره عکسخوانی مورد نیازتان هست را در یک صفحه دریافت کنید.
هیچ نظری وجود ندارد