وبلاگ

مقایسه فتوریدینگ با عکس‌خوانی ذهنی

👆 این پلیر آنلاین قابلیت افزایش سرعت دارد که می‌توانید سرعت مورد نظر را انتخاب کنید.

👆 این پلیر آنلاین قابلیت افزایش سرعت دارد که می‌توانید سرعت مورد نظر را انتخاب کنید.

متن پیاده شده کلیپ:

بسم الله الرحمن الرحیم. سلام عرض می‌کنم خدمت شما عزیزان. من محمدمهدی زندوکیلی، بنیان‌گذار سیستم عکس‌خوانی ذهنی از سال 1395 در ایران هستم. شاید برای شما جالب باشه که یک مقایسه‌ای انجام بدم بین محصول خودمون با محصول دکتر پاول شیلی که بنیان‌گذار فتوریدینگ در سطح جهان بودن برای اولین‌بار و من افتخار شاگردی ایشون رو دارم که شاگرد ایشون بودم و از سال 95 از مطالبی که از ایشون یاد گرفتم، حالا به‌صورت فارسی‌شده و بومی‌سازی‌شده‌ش رو با اسم عکس‌خوانی ذهنی در ایران تدریس کردم و از همون زمان این سیستم رو در ایران بنیان‌گذاری کردیم که آموزش بدیم و شروع بکنیم و از سال 98 ما سیستم عکس‌خوانی ذهنی رو ارتقا دادیم، هم قالب ارائه‌ش و هم محتوایی داره و از سال 98 این ادعا رو داریم دیگه عکس‌خوانی ذهنی مساوی با فتوریدینگ نیست و این رو دقت داشته باشید. حالا من می‌خوام یک مقایسه‌ای داشته باشیم.

در یک کلیپی که جداگونه ضبط کردم و الان به شما نشون می‌دم، وارد محتویات محصول آقای پائول شیلی شدیم. محصولی که از سایتشون خریداری شده و حالا امکان دانلود هم هست. از دسکتاپ خودم فیلم گرفتم، وارد شدم، ببینید چند جلسه‌ست، ببینید قالبش به چه صورتیه و بعد وارد سایت خودمون شدیم، وارد محصول ‌عکس‌خوانی ذهنی شدم، ببینید قالب به چه صورتیه. از داخلش ببینید ما چه‌جوری ارائه می‌کنیم و به چه شکلیه. این فیلم رو ببینید، بعد برمی‌گردیم من توضیحاتی رو در مورد قیمت‌ها با شما دارم. یک مقایسۀ قیمتی داشته باشیم اگر همون قیمت دلاری رو اگر بخواین الان خریداری بکنین به چه صورتیه چون این فیلمی که الان دارم ضبط می‌کنم در اواسط تیرماه سال 1399 هست و این قیمت‌ها رو هم چند روز پیش من گرفتم. همۀ این‌ها رو توضیح می‌دم. اول این فیلم رو ببینیم و بعد برگردیم و من در خدمت شما هستم.

این قیمت‌ها رو من بعد از اینکه این فیلم‌ها رو ضبط کردم، مجدداً که برگشتیم به پاورپوینت، مجدد کامل توضیح می‌دم که این قیمت‌ها به چه صورتیه، شما بخواین تومانی بخرین چقدر می‌شه، قیمت محصولات ما به چه صورتیه. فعلاً به قیمت کاری نداریم. شکل ظاهری سایتشون رو ببینید. لرنینگ‌استراتژی که سایت اصلی‌شونه. حالا محصولات زیادی دارن. فتوریدینگ هم جزئشه. این محصول غیرحضوریشونه که من حالا خریداری کرده بودم همون اول و اینجا الان فایل‌هاش رو قابل‌دانلود هم بود، می‌تونید با هم ببینیم. ببینید الان اینجا وارد که می‌شیم، یعنی فایل‌ها رو که دریافت بکنید، سه مدل فایل شما دریافت می‌کنید. یکی فایل‌های پی‌دی‌افه، یکی سری‌فایل‌های تصویری دی‌وی‌دیه، یک سری فایل‌های صوتیه که روی سی‌دیه. یعنی اگر شما بستۀ پستی‌شون رو خریداری می‌کردین، اینجوری دریافت می‌کردین. دانلودیش رو حالا به این صورت جدا کردن و اصل آموزش شاید باورتون نشه ولی کاملاً صوتیه. یعنی وقتی که واردش می‌شین می‌بینین که هشت جلسه که هر جلسه دو تا فایله. یک‌دونه A، یک‌دونه B. هشت جلسه‌ست که آقای پاول شیلی توضیح دادن فتوریدینگ رو و فایل‌های پی‌دی‌افی همراهشون هست که شما فایل‌های پی‌دی‌اف رو باز می‌کنید و ایشون علاوه بر اینکه توضیح می‌دن، مثلاً می‌گن به فلان‌صفحه مراجعه بکنید، این کار گفته شده، این توضیح بیشترش یا این تصویری که دارم توضیح می‌دم این‌شکلیه. یعنی فایل‌های صوتی به این صورته که حالا بخوایم یک‌دونه‌ش رو پلی بکنیم ببینیم که حدوداً چند دقیقه‌ست. حدوداً نیم ساعت هم هست که این هم از این.

حالا می‌ریم سراغ فایل‌های دیگه‌ای که دارن. دی‌وی‌دی چیه؟ فایل‌های تصویری‌ای که از کلاس‌های حضوری، سمینارهای حضوری‌ای که داشتن و بخش‌هاییش کمک می‌کنه به یادگیری فتوریدینگ رو اینجا اضافه کردن. یک‌سری بخش‌هاست، نه اینکه کل کلاس و تصویربرداریش رو اینجا قرار داده باشن. به این صورت نیست. مثلاً یک بخشیش رو باز می‌کنیم. هم قسمت‌قسمت داره، هم Main داره یعنی اون دی‌وی‌دی کاملش اینجا وجود داره. همونطوری که مشاهده کردید به این صورته و دیگه فایل‌های پی‌دی‌اف هم هست که فایل پی‌دی‌اف کتابشونه که من این‌ها رو به‌روزرسانی می‌کنم هر موقع خریداری می‌کنم، نسخۀ چهارم کتابشه. من همینجا داخل پرانتز بگم بعضی از بی‌سوادهای احمق که می‌خوان فتوریدینگ رو مثلاً تخریب بکنن می‌گن این آقای پاول شیلی این‌همه سال کار کرده، کلاً به‌قولی چهار جلد چاپ‌شده یا بعضی وقت‌ها می‌گن چهار نسخه چاپ‌شده. نمی‌دونن این ۴ که اینجا هست یعنی ویرایش چهارم، نه اینکه چهار بار چاپ شده و الان باید بیشتر از یک میلیون بار کتابشون چاپ‌شده باشه. حالا خلاصه من کتاب‌هایی که جدید چاپ می‌کنن یا فایلش رو می‌دن رو خریداری می‌کنم، مجدداً اضافه می‌کنم به اینجا. فایل پی‌دی‌اف کتابشونه و یک سری از فایل‌هایی که باز در کنار آموزش فتوریدینگ کمک می‌کنه، مثلاً ‌یک سری مقاله‌ها و از اینجور موارد. پس این قالب کلیه و اگر شما بخواین خریداری بکنین، پشتیبانی رو تقریباً باید فراموش بکنین چن پشتیبانی‌شون به‌صورت تماس تلفنیه. اگر بخواین تماس تلفنیه و حالا باهاشون صحبت بکنید که معلوم هم نیست. من چون استفاده نکردم از پشتیبانی‌شون نمی‌دونم چقدر واقعاً‌ زمان داره پشتیبانی‌شون، به چه صورتیه، چقدر طول می‌کشه. این‌ها رو می‌تونید بررسی بکنید. فقط می‌خواستم یک قالب کلی ببینید که این محصول به چه صورتیه. البته الان فایل‌های جدیدی رو قرار دادن که سمینارهای آنلاین قرار می‌دن و می‌تونید خریداری بکنید که من بعداً در ادامۀ فیلم قیمت‌ها رو به شما نشون می‌دم و البته خودم یک سمینارش رو هم خریداری کردم که یک سمینار آنلاینشون بود و اون هم هست؛ ولی اصل محصولشون اینه و اون محصولی که من خریداری کردم چون در یک برنامۀ ویژه‌شون بود، تخفیف هم داشت، من اونجا خریداری کردم و بعداً‌ دیگه ندیدم داخل سایت که گذاشته باشن. حالا شاید هم بوده، من پیدا نکردم؛‌ ولی محصولی که پیدا می‌کنید فعلاً این هستش.

حالا بریم سؤال محصول خود ما، عکس‌خوانی ذهنی. این کنترل رؤیاست، من عکس‌خوانی ذهنی رو باز کنم. جلسات آموزشی عکس‌خوانی. وقتی که شما خریداری می‌کنید دورۀ آنلاین عکس‌خوانی ذهنی ما رو از سایت raveshmotalee.ir که از سال 98 کلاً این تغییرات ایجاد شده. قبلاً بسته‌های دانلودی داشتیم، شش جلسه بود؛ ‌ولی الان ۲۲۵ جلسه‌ست. الان با هم ببینیم جلسات آموزشی رو. وقتی که خریداری می‌کنید، شما به این صفحه هدایت می‌شین و ببینید که جلساتی ما داریم. این‌ها هر کدومش جداجداست. همونطوری که مشاهده می‌کنید فعلاً بیست‌وپنج جلسه‌ست، ممکنه بعدها دوباره اضافه بشه و جلساتی که داریم، فقط در مورد عکس‌خوانی نیست. دقت کنید در مورد مهارت یادگیری از محصولات حضوری و غیرحضوری صحبت می‌کنیم، در مورد نقشۀ ذهنی صحبت می‌کنیم، این در مورد شناخت ذهن هست و قواعد ذهن که وبینار شناخت ذهن عکس‌خوانه. یک جلسه در مورد ذهن ناخودآگاه صحبت می‌کنیم. قواعدش هست. بعد تازه شروع می‌کنیم حالا وارد عکس‌خوانی می‌شیم و الی آخر حالا هر کدوم جلسات و از طرفی خیلی از مراحل هم تغییر کرده. مثلاً فسرعی که ما داریم، در فتوریدینگ فقط یک مدل توضیح می‌دن ولی الان اینجا ما حداقل سه مدل داریم و بعدها شاید بیشتر هم بشه که اینجا فسرع‌های مختلف می‌دیم. البته این عناوینی که اینجا زده شده به این معنی نیست که فقط در این خصوص صحبت می‌شه، خیلی مطالب دیگه داخل هر صفحه‌ست. مثلاً‌ بریم وارد جلسۀ مقدمه بشیم. موقعی که شما خریداری می‌کنید، به جلسۀ مقدمه دسترسی دارید و ببینید که فضا به چه صورتیه یعنی خودتون می‌تونید مقایسه کنید تفاوت این محصولات رو با هم. وقتی که وارد اینجا می‌شین، اول از همه اینجا توضیحات ضروری داره، می‌تونید ببینید که بلافاصله… اینجا گفته شده شما کِی باید ببینید. نوشته شده بلافاصله بعد از تهیۀ محصول، مطالب این صفحه رو کامل ببینید. جلسۀ بعدی رو هم فردا ببینید. علاوه بر اینکه این رو گفتیم، شما دسترسی هم ندارید. یعنی شما اگر همین الان هم وسوسه بشین، نمی‌تونین دسترسی داشته باشین. به‌مرور دسترسی‌ها داده می‌شه که بتونید قدم‌به‌قدم یاد بگیرید، مطالب تلنبار نشه. همۀ اصول یادگیری رو سعی کردیم اینجا پیدا بکنیم. اینجا مشاهدۀ قسمت‌هاست. دو قسمت مقدمه داره که می‌تونید Play بکیند، ببینید.

من چون الان برای اینکه این رو ضبط بکنم به یک دستگاهی وصل شدم و اون دستگاه اینترنتش یک مشکلی داره، فعلاً این‌شکلیه و الّا این‌شکلی Play نمی‌شه؛‌ ولی به‌صورت کلی وقتی که Play بشه شما می‌تونید ببینید. من می‌زنم جلو چون الان نمی‌تونم اون رو هم قطع بکنم و یک سری دردسرهایی پیش میاد وسط. من فقط اینجا می‌زنم جلو ببینید پاورپوینته، خودم هستم. پاورپوینت کاملاً زنده یعنی همراه با صحبت‌های خودم و حالا هر جایی هم که لازم باشه سؤال و جوابه که جلوتر می‌گم که به چه صورتیه. پس این مقدمه‌ست، به این صورته فایل‌ها. تمام فایل‌ها به همین صورته. بعد اینجا فایل‌های ضمیمه داره. اگر چیزی باید دانلود بکنید مثلاً فایل پی‌دی‌افی اینجا توضیح داده شده کارهاش رو انجام بدین اینجا قرار می‌دیم.

قسمت پشتیبانی. سؤالات متداولی که در بخش کامنت‌های هر جلسه پرسیده شده رو همکاران ما جدا کردن و اینجا اضافه کردن که شما احتمالاً این سؤالات رو خواهید داشت و دیگه لازم نیست مجدد بیاین کامنت بذارین منظر جواب باشین. می‌تونید اینجا ببینید جواب‌ها رو. سؤال رو ببینید، جواب رو ببینید و اگر هم باز سؤالی باشه که جواب داده نشده باشه، شما می‌تونید اینجا بپرسین. همکاران ما کم‌تر از ۴۸ ساعت، بعضی وقت‌ها کم‌تر از ۲۴ ساعت پاسخ شما رو می‌دن. پس به این صورته یعنی پشتیبانی مادام‌العمر داره. صفحه رو هم که دیدیم به چه صورته. اینجا دسترسی آسان داره یعنی می‌تونید جلسات بعدی رو ببینید. مثلاً از اینجا وارد جلسۀ ذهن ناخودآگاه بشیم. یک قابلیت دیگه که نشون بدم، ببینید فقط مطلب مهم نیست یعنی فکر کنید یک سری مطالب هست باید ارائه بشه. این قالب، اینکه شما راحت باشین، حس بکنید در یک کلاس حضوری هستین اما قابلیت‌های آنلاین رو داشته باشین، پشتیبانی داشته باشین، ظاهر صفحه، تمام مطالبی که ارائه می‌شه در دسترس باشه، همۀ این‌ها به یادگیری شما خیلی کمک می‌کنه.

یک قابلیت خیلی خوبی که ما همون سال ۹۸، ابتدای سال ۹۸ ارائه کردیم و تقریباً جایی وجود نداشت داخل ایران اینه. الان ببینیم. مثلاً اینجا وقتی که وارد می‌شیم، وارد می‌کنیم. من به‌عنوان تست می‌زنم. به‌عنوان تست من اینجا ایمیل خود مجموعه رو می‌زنم. کسانی که خریداری می‌کنن باید ایمیل‌های خودشون رو اینجا وارد بکنن. می‌گم، چون من الان نمی‌تونم اینرنت رو درستش بکنم این گیر می‌کنه. میایم جلو. ببینید اینجا مثلاً من یک سؤال می‌کنم. اینجا من یک سؤال کردم از مطالبی که تا الان پرسیدم. بعد شما باید سؤال و جواب بدین. می‌گه چرا به ناخودآگاه می‌گویم سرباز؟ جواب اولیه یعنی چون باید مثل سرباز به او دستور داده بشه تا اجرا کنه. یک جواب دیگه هم گذاشتیم: چون صرفاً یک لقب باید به او داده بشه. اگر شما درست گوش نداده باشین ممکنه اشتباه بزنید. اگر اشتباه بزنید، دقت کنید این رو می‌زنید، ثبت جواب. دقیقاً مثل یک معلم خصوصیه. انگار بالای سر شما هستم. می‌گم که غلطه، چون ناخودآگاه مثل سرباز باید دستور بگیره تا کار انجام بده پس گزینۀ اول پاسخ صحیحه. گاهی اوقات فقط اینجوری نیست که فقط جواب درست به شما نشون داده بشه و ادامۀ فیلم. گاهی مثلاً شما باید خارج بشین از صفحه. باید یک اتفاق دیگه بیفته، برگردین عقب. این‌ها رو ما بعضی وقت‌ها برای شما انجام می‌دیم. یعنی وقتی دکمه رو بزنین، اون عملیات صورت می‌گیره و خیلی فعالانه، یعنی اینجوری نیست که شما فکر کنید پلی می‌کنید، دیگه حواستون نباشه می‌تونید فیلم رو تا آخر ببینید. کاملاً باید هوشیار باشین، فعلا باشین و الی آخر. پس این هم هست یعنی قابلیت یک کلاس حضوری و با استفاده از امکانات غیرحضوری. اینجا هم همینطور، فایل‌های ضمیمه، پشتیبانی. قالب کلی جلسات ما هست تا آخر که به‌صورت مفصل هم ارائه شده. پس ببینید چقدر تفاوت می‌کنه. علاوه بر این ظاهری که شما مشاهده می‌کنید، می‌گم، محتوای عکس‌خوانی ذهنی متفاوت شده، خیلی غنی‌تر شده و ما دیگه از سال 98 گفتیم فوتریدینگ مساوی با عکس‌خوانی ذهنی نیست. این رو حواستون باشه.

برگردیم ادامۀ فیلم رو داخل پاورپوینت که من صحبت بکنم، قیمت‌ها رو هم توضیح بدم که به چه صورتیه یعنی شما اگر بخواین همین محصول آقای پاول شیلی رو بخرین چقدر باید خریداری بکنید و الی آخر.

امیدوارم که لذت برده باشید. من اینجا فقط یک توضیح کوتاه بدم. یک اشتباهی من داخل ضبط داشتم. گفته بودم که کتاب آقای پاول شیلی یک میلیون بار چاپ شده. نه، منظور اینه که یک میلیون نسخه، بیشتر از یک میلیون نسخه چاپی ارائه شده در سطح جهان، جاهای مختلفی هست. حالا بحث پی‌دی‌افشون که جداست. این رو داخل سایتشون هم می‌تونید ببینید، توی نسخۀ چاپی هم که وجود داره. من این اشتباه رو اینجا تصحیح بکنم. می‌گم، برخی از جاها می‌گن که ایشون کلاً چهار نسخه کتاب داده یعنی کلاً چهار بار چاپ کرده کتابش رو، دیگه بعداً چاپ نشده، اگر کتابش خوب بود که چاپ می‌کرد. اون 4، ویرایش چهارمه که نمی‌دونن متأسفانه.

حالا بریم سراغ قیمت‌ها، ببینید قیمت‌ها به چه صورتیه. داخل سایتشون که مراجعه بکنید، می‌تونید ببینید. چند نسخه دارن. یک نسخه پستیه، یک نسخه دیجیتالیه، یک نسخه پستی با دیجیتالیه. پستی تنها بخواین بگیرین یا دیجیتالی تنها بگیرین، همونطوری که مشاهده می‌کنید ۵۳۰ دلار باید پرداخت بکنید. اگر بخواین هم دیجیتالی داشته باشین و هم پستی با هم داشته باشین، 570 دلاره. حالا این دلار رو من اومدم داخل یکی از سایت‌هایی که استفاده می‌کنم برای خریدهای دلاری و متناسب با قیمت روز دلار و از طرفی قیمتی که بالاخره این سایت‌ها می‌گیرن، یک بخشی رو اضافه‌تر می‌گیرن، همۀ این‌ها شد این قیمتی که شما مشاهده می‌کنید. قیمت سرسام‌آوری می‌شه برای کسانی که از ایران بخوان خریداری بکنن دلاری. می‌شه حدوداً ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومن اون محصولی که دیدین. دیدین که قالبش به چه صورتی بود، صوتی بود و الی آخر. پس برای این محصول شما باید 12 میلیون 700 هزار تومن، بیشتر از این باید پرداخت بکنید.

حالا یک سری محصولات دیگه هم داشتن که گفتم. ایشون یک موقع‌هایی حالا باتوجه به این ایام کرونا و این شکلی که شده، برنامه‌های غیرحضوری‌شون بیشتر شده. یک کلاسی داشتن حضوری بود. البته غیرحضوری هم کسانی که می‌خواستن شرکت کنن به‌صورت زنده، فیلم‌برداری می‌شد. می‌تونستن پشت کامپیوترشون بشینن، یکطورهایی هم زنده می‌دیدن و هم غیرحضوری می‌دیدن. حالا فیلم همون حالتی که غیرحضوریش رو ضبط کردن، فیلمش رو گذاشتن که می‌تونین اون فیلمش رو هم تهیه بکنید. قیمت‌ها رو می‌تونید مشاهده بکنید. ۲۵۰ دلاره؛ ولی فقط ۲۵۰ دلار نیست. این رو به‌صورت اقساطی می‌تونید پرداخت کنید یعنی به‌صورت ماهانه ۲۵۰ دلار در طی سه ماه. یعنی سه تا ۲۵۰ دلار باید پرداخت بکنید. ۲۵۰ دلار هم اگر حساب بکنید می‌شه حدوداً شش میلیون تومن. یعنی نزدیک به ۱۸ میلیون تومن برای این حالت سمیناری‌شون بود که اگر می‌خواستی فیلمش رو دریافت بکنی. اون ۱۲ و ۷۰۰، این ۱۸ میلیون تومن.

حالا بریم سراغ محصول ما. محصول عکس‌خوانی ذهنی دو حالت پرداخت داره. یک حالت نقدی، یک حالت اقساطی. نقدی اگر پرداخت بکنید، مزایایی هم داره. تخفیف‌هایی دریافت می‌کنید. در بخش اقساطی تخفیف نداریم و همچین مزایای دیگه‌اش اینه که اگر نقدی دریافت بکنید و مبلغش در حد مجاز این باشه که بتونین به بقیه دسترسی بدین، می‌تونید به یک نفر دیگه هم دسترسی بدین و اشتراکی می‌تونین خرید بکنید. قیمتش بدون تخفیف ۳۹۹۶۰۰۰ تومنه. این دورۀ آنلاین عکس‌خوانی ذهنی با این‌همه امکانات، پشتیبانی مادام‌العمر، ‌به‌روزرسانی مادام‌العمر تا زمانی که مجموعه باشه شما رایگان دریافت می‌کنید و با اون‌همه امکاناتی که شما مشاهده کردید. اگر بخواین اقساطی پرداخت بکنید، ماهی ۹۹۹ هزار تومن شما باید پرداخت بکنید که فکر می‌کنم می‌شه در سه تا قسط و من اینجا نگاه کنم. بله، در سه قسط شما این رو پرداختش می‌کنید و اولین پرداختی هم که دارین ۹۹۹ هزار تومنه. حالا باز دقیق‌ترش رو برین داخل سایت ببینید. ممکنه این فیلم الان ضبط می‌شه، بعداً تغییراتی داده بشه؛‌ ولی خلاصه اینکه اقساطی هم داریم یعنی 999 هزار تومن می‌دین ولی تمام امکانات کسی که نقدی خریده رو داره. یعنی ما اینجوری نیست که دسترسی کسی رو محدود بکنیم مگر اینکه پرداخت نکنه. پس این هم از بخش اقساطی.

امیدوارم که این مقایسه‌ای که انجام دادم به شما کمک کرده باشه دید دقیق‌تری داشته باشید که واقعاً چقدر می‌تونه محصولات ما باکیفیت‌تر باشه حتی از کسی که این سیستم رو بنیان‌گذاری کرده. جدای از اینکه محتوامون تغییر کرده، جدای از اون، قالب و قیمت‌هایی هم که ارائه می‌کنیم خیی متفاوته. اگر که شما هنوز عکس‌خوانی ذهنی رو تهیه نکردید، پیشنهاد می‌کنم هرچه سریع‌تر اقدام بکنید از سایت ما تهیه بکنید. فکر نکنید هر جایی نوشته عکس‌خوانی ذهنی همین چیزی هست که ما داریم ارائه می‌کنیم. اقدام بکنید. ضمانت بازگشت وجه هم داره، با خیال راحت می‌تونید این کار رو انجام بدید. امیدوارم به زودی زود همۀ شما عزیزان رو در جمع عکس‌خوان‌های حرفه‌ای ملاقات بکنم. تا کلیپ‌های بعدی فعلاً خدانگهدار.

به این مطلب رای دهید

دوره های آموزشی مرتبط

قبل از نوشتن نظر خود لطفا قوانین دیدگاه‌گذاری در مجموعه روش مطالعه را در این صفحه مطالعه کنید.

هیچ نظری وجود ندارد

× شما برای نظر دهی باید وارد شوید

در حال پردازش