وبلاگ

پیام محمدمهدی زندوکیلی در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به همه شما عزیزان تسلیت عرض می کنم.

بنده محمدمهدی زندوکیلی هستم و صحبتی با مخاطبان مجموعه روش مطالعه دارم که در ادامه بیان می کنم.

مجموعه روش مطالعه از همان آغاز فعالیتش در هیچ صحنه‌ای، انجام تکلیف خودش را فدای جذب مخاطبانی نکرده که به ارزش های مجموعه پایبند نبودند و در ادامه هم همینطور خواهد بود.

ما هیچوقت دنبال این نبودیم که به همه خدمت رسانی کنیم بلکه در حد توان، افرادی که با مشی و ارزش های ما مخالف بودند و مخالفت خودشان را علنی کردند، آن ها را از لیست مخاطبان خارج کردیم و بیشتر از اینکه دنبال جذب حداکثری باشیم، در ظاهر دنبال دفع حداکثری مخاطبان نامناسب بودیم اما در واقع دنبال جذب حداکثری مخاطبان ارزشمند و مناسب مجموعه بودیم.

برخلاف بسیاری از مجموعه های آموزشی، از روز شهادت سردار تا جایی که شده حرف دلمان را در اینستاگرام زدیم و حتی در همین ایام صفحه شخصی خودم را در اینستاگرام و توییتر راه اندازی کردم تا بیشتر و بهتر از قبل بتوانم به وظایفم فراتر از حوزه مجموعه روش مطالعه بپردازم.

برخی از این کار ما دلخور شدند که اصلاً برای ما اهمیتی ندارد و اتفاقاً خوشحال می شویم اگر کلاً مجموعه ما را فراموش کنند و ما را دنبال نکنند.

این پیام هم با سه هدف ارسال شده است:

اطلاع رسانی آشکار مشی مجموعه برای کسانی که مطلع نبودند
خارج شدن مخاطبانی که این مشی را نمی پذیرند و همین الآن لغو عضویت کنند
اطلاع رسانی تغییراتی که در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی عزیز در زمان‌بندی تخفیف ها و برگزاری وبینارها ایجاد شده است
با توجه به اینکه بعد از گذشت دو روز از آغاز جشنواره تخفیف های مجموعه با خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی مواجه شدیم که طبیعتاً هم اعضاء مجموعه و هم اکثر مخاطبان مجموعه در مراسم های مختلف این سردار عزیز شرکت کردند، باعث شد همه نتوانند از این فرصت تخفیف ها استفاده کنند لذا ما تا پایان پنجشنبه 19 دی ماه جشنواره تخفیف ها را تمدید کردیم.

از طرفی برگزاری وبینارها با یک هفته تأخیر انجام می شود چون خود ما هم از برنامه‌ آماده سازی این وبینارها عقب ماندیم که انشاءالله از پنجشنبه هفته آینده یعنی 26 دی ماه وبینارها آغاز می شود و اولین وبینار که “5 گام رسیدن به کنترل رویا” بود در 26 دی ماه برگزار می شود و دو وبینار بعدی هم به ترتیب در پنجشنبه های سه هفته آینده برگزار می شود.

در هر صورت اگر الآن فکر می‌کنید مجموعه ما جایی است که شما محصولات آن را همراه با ارزش های مجموعه می پسندید، ما در خدمت شما هستیم وگرنه می توانید برای همیشه از سایت ما خارج شوید.

ممنون از همراهی شما و تمام مخاطبان ارزشمند و عزیز مجموعه روش مطالعه

محمدمهدی زندوکیلی

سه شنبه 17 دی ماه 1398

به این مطلب رای دهید

در حال پردازش