وبلاگ

گفتگو محمدمهدی زندوکیلی با امیرحسین صدری

اسفند 97 محمدمهدی زندوکیلی گفتگویی دوستانه با امیرحسین صدری یکی از برترین عکس خوان‌ها انجام داد که می توانید فایل صوتی این گفتگو را در ادامه دریافت کنید.

این گفتگو دقیقا زمانی بود که مجموعه روش مطالعه در حال تولید بسته جدید عکس خوانی ذهنی بود و آقای صدری هم به عنوان یکی از همکاران مجموعه به تهران آمدند تا در تولید این بسته کمک کنند.

در این فایل از سرگذشت آقای صدری در ابتدا آشنایی با مجموعه روش مطالعه و چالش هایی که با آن روبرو بود تا خیلی از مسائل دیگر که تا الآن شاید از آن مطلع نبودید را می شوید.

 

دانلود این گفتگو

5/5 - (2 امتیاز)
قبل از نوشتن نظر خود لطفا قوانین دیدگاه‌گذاری در مجموعه روش مطالعه را در این صفحه مطالعه کنید.

6 نظر

× شما برای نظر دهی باید وارد شوید
  • سلام و عرض خسته نباشید انگیزه ای ناتمام داد!!اقای صدری ایا تجربه کتاب های انگلیسی را داشته اند؟؟
  • با سلام خدمت استاد گرامی و آقای امیرحسین صدری عزیز
    گفتگوی بسیار روحیه بخشی بود و ممنونم از بابت این صوت. امیدوارم که من هم بتونم با تلاشی که دارم عکسخوان حرفه ای بشم و جوابگوی زحمات استاد عزیز باشم. تنها نکته ای که به وفور به گوش میخورد فقط یک کلمه بود تلاش تلاش تلاش. که حقیقتا هم همین است.
    ممنون
    • نویسنده
      سلام جناب سرایلو عزیز قطعا با تلاشی هم که ما از شما می‌بینیم، می‌توانید جزء نفرات برتر عکس‌خوان‌ها باشید. انشاءالله موفق باشید.
  • با سلام همیشه دوست داشتم آقای صدری را از نزدیک ببینم چون بسیار موشکافانه این سیستم را توضیح دادند و باعث انگیزه و اشتیاق من برای خرید این محصول شوم خوشبختانه ایشان سیار عالی در دوره های الماسی رشد کردند و به اوج رسیدند. بنابراین برای ما الگوی خیلی خوبی هستند. اما یک سوال مهم و سرنوشت ساز از او دارم و آن اینکه آیا در حال حاضر دروس تخصصی حوزه را هم عکس خوانی می کنند یا خیر و اینکه در دروس حوزه چقدر موفق بوده اند. 
    • نویسنده
      سلام جناب موحدی
      پاسخ سؤالات در صوت داده شده است.
      موفق باشید.
      • با سلام و سپاس از پاسخ گویی تان راستش را بخواهید من از فرط خوشحالی بابت این مصاحبه ی کلیدی و راهگشا، نتوانستم صبر کنم و سوالم را همان ابتدای پخش صوت مطرح کردم و چند دقیقه بعد پاسخم را خیلی عالی گرفتم اما قدری دیر شده بود و متن ارسال شده بود. این مصاحبه هم بسیار کامل و حاوی نکات فراوانی بود. به امید فراگیر شدن این سیستم در میان فارسی زبانان جهان.

در حال پردازش

از ۵ فرودین ۱۴۰۳ تمام دوره‌ها با قیمت جدید ارائه می‌شوند. (افزایش حدود ۴۰ درصدی)
مشاهده محصولات